maanantai 12. syyskuuta 2011

Carlyn piirtoharrastus ja VP:n sekokieli

Moro sano poro! Eli moi pandaset! Flora tääl. Carly on piirtämäs pandoille asuja.. Juuh, sille tuli joku piirto-into. Hei muuten! (nauraa) Hahhaahaa.. Toi meidän pikku VP (mun serkku,7v.) sekoilee. (huutaa VP:lle)
-Tules kirjoittaan blogia!
-Tulliani! Mkini olien ViiPii. Minä olemd siettään vuota. Ja muie ghaluatin dsékoila. Jos sedette selcaa,niens suomejnitkaa Fkjieralle näpmä mun piuheet. Nähdiään panfjussa!

Näin se siis sanoi. Ymmärsittekö te,hyvät pandat, tuon oudon puheen? Minä en ymmärtänyt. Carly näyttänee jo tänään illalla teille ne luomukset.
Ps: Kuulin kun Carly puhui puhelimessa,ja kuulin, että hän puhui kisasta... Mitäköhän on meneillään? Toivottavasti se selviää illalla.

Rauhaa,Rakkautta&Iloa,
     Flora123

2 kommenttia:

  1. Ette oo laittanu tänne sitä kuvaa jonka te tilasitte...

    VastaaPoista
  2. Juuh,Spindi. meille tuli ongelma,nimittäin kone meni sönköks silloin. Nyt me laitetaan mä lupaaan!!

    VastaaPoista

Hellouh! Tulitko kommaamaan? Vai lukemaan niitä? No,tervetuloa kommaamaan ja lukemaan niitä! Toivottavasti näemme joskus!
-Carly,Flora&Toffeenalle