keskiviikko 2. marraskuuta 2011

Pientä asiaa Floralta&Carlylta

Moi kaikki! Moi minunkin puolestani,tämä on viimeinen päiväni täällä blogissa.. Katsotaan jatkaako Flora tai Mia. Muttamutta,tein teille Halloweenkortin,se on vähän myöhässä...? (yläpuolella)
No niin,mutta otin Tilleroiselta mallia tähän murrehommaan,tässä se on:
1. Siskoni punainen mekko mahtuu myös minulle.(oon Carly kirjotan nyt liilal)
Mun siskon punane mekkö mahtuu mulle kansen.
2. Tarvitsetko apua kirjoitustehtävässä, jonka maantiedonopettaja antoi?
Tarviksä appuu kirjotustehtis,jonk YLTinope anto?

3. Hyvä on, tehdään niin kuin sinä ehdotit.
Okkee,tehhöön niinku sö ehotit.
4. Isäni äiti kertoi hakevansa meidät noin kello 17.45.
Mummi sano hakkevansa meiät joskus kuuelt.
5. Matkustinkin Helsinkiin linja-autolla, koska myöhästyin junasta.
Matkustinkki Hesaan linkal,myähästyin junast.
6. Oletko nähnyt missään isoveljeni matkapuhelinta?
Ookko nähäny mun bigbrotherin puhelint?
7. Ostitko sen hameen, jonka näimme viime viikolla Hennes&Mauritzissa?
Ostitko sen hammeen,joka me nähtiin viime viikol HooÄmmällä?
 
-Carly

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hellouh! Tulitko kommaamaan? Vai lukemaan niitä? No,tervetuloa kommaamaan ja lukemaan niitä! Toivottavasti näemme joskus!
-Carly,Flora&Toffeenalle