sunnuntai 10. huhtikuuta 2011

CARLY ON KOTONA TAAS!











Ihana olla taas Panfussa! Saitteko korttini? Tein juuri tehtävän "Historian kirjoittaja" Kiva tehtävä. Olin retkellä ja minulla jäi huivi päähän. :oops:  Muuten,tässä kuvia tehtävästä:( Ylhäällä) Heh,Carly,Proffa oli vähän omissa maailmoissaan. FLORA! Juu! *halaa* Ihana et oot taas täällä! Entä Emppu? Ben? Vieraat? Carly,Flora.. Lääh...  Puuh... Myöhässä??.. me juostiin kun kuultiin et Carly tuli! Emppu älä tee täst hiurveet numeroo.. Moi Ben! Mis vieraat?`TÄÄ:LLÄ! ME OLLAAN! Monta vierasta. *laittaa valot pois*  *klik* YLLÄTYYS!! Mikä juhla tänän on? Ai niin! Mun panfuun palaamis päivä! Joo,Carly. ja jotain muutakin. *kuiskaa* *antaa jotain* Flora!SE ON IHANA! Mikäkö? No se on 3HEART:in traileri ja ihana uus huivi ja mekko! KIITOS! Muuten,minulla on sinulle,Carly,jotain. *Antaa kolme korua* Kiitos,Ben! Käsikoru,korvikset, .... Taidan kertoa loput huomenna. Muuten mulla on asiaa. Kisa päättyy 15.4.2011 joten osallistukaa! Kommatarina on voimassa vielä 20.4. asti.Mutta nyt on aika sanoa: Näkemiin! Nähdään! Moikka! Moi moi! Moikka! Loput yhteen ääneen: MOIKKA!  Se oli sormus! Toi väli,kelatkaa sitä. Siinä se vika koru on. Carly on niin ilonen et pökerty justiin. Moik!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hellouh! Tulitko kommaamaan? Vai lukemaan niitä? No,tervetuloa kommaamaan ja lukemaan niitä! Toivottavasti näemme joskus!
-Carly,Flora&Toffeenalle