keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

Mega postaus!

Heippadei pandat! Mitäs kuuluu? Mikä on keltainen,musta,keltainen,ja pyörii? Vihainen ampiainen kieriskelemässä alamäessä!! Hahhaahhaaa! Flora ei voi kirjoittaa,koska on kipee. Mut ei hätiä mitiä!Mä oon täällä! Panfussa ei ole juurikaan tapahtunut mitään.  Hei,jatkakaa komma tarinaa! Se on hyvä! Te osaatte hoitaa asian! Ootan innolla tän kuun kuukauden bloggareita( Onko ne tulleeet jo?)Jos eivät,toivon että saisin joskus olla kuukauden bloggari! Meitä on kolme,hankala antaa kaikille tikkarit! Toffeenallelle kaks tikkarii,koska sil on kaks blogii. Tää ja sen oma blogi. Me pidetään yhtä.Oli mulla asiaakin: KataOmg loppaa ja kertoi totuuden itsestään. (Kamala totuus,täytyy myöntää.) Mutta mä pidän huolen että tämä blogi pysyy ainakin viisi vuotta täällä. Taikka sitten neljä. Ihan sama. Flora123(Sanon sitä Floraksi),tapasi kaksoisolentonsa;FlOrA123:sen kaikillako niitä kaksoisolentoja on? No mulla ei ainakaan vielä. Toivotaan et Emppu,Ben taikka Flora tee mulle kaksoisolentoa. Jos näätte esim. CaRlY nimisen pandan,älkää luulko sitä minuksi!Myöhemmin tulossa:Postaus,jossa kerromme itsestämme. (No,minä,Flora,Ben,ja Emppu ainakin.Toffeenallesta en ole varma) Jippii! Kävin eilen ekaa kertaa koko vuonna pyöräilemässä! Hauskaa on! Kevätkin tulee kohisten! Se oikein kuuluu! Kiva kun luitte! Nähdään pian! Ps:Olen taas menossa retkille. Vielä tämä päivä,ja se on menoa! Mulla on joku retkikuume. 
Love&Peace,Carly 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hellouh! Tulitko kommaamaan? Vai lukemaan niitä? No,tervetuloa kommaamaan ja lukemaan niitä! Toivottavasti näemme joskus!
-Carly,Flora&Toffeenalle